مبانی نظری وپیشینه تحقیق تبليغات دهان به دهان

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تبليغات دهان به دهان
فایل کامل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تبليغات دهان به دهان به همراه لینک دانلود

دانلود فایل

مبانی نظری وپیشینه تحقیق تبليغات دهان به دهانمشخصات این متغیر:منابع: داردپژوهش های داخلی و خارجی: داردکاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهینوع فایل:wordوقابل ویرایشتبليغات دهان به دهان امروزه بازاریابی دهان به دهان در حال رشد بسیار سریعی است. یکی از ابزارهای رایج بازاریابی و تبلیغات که اثربخشی آن در بازاریابی خدمات نیز به چشم می خورد، بازاریابی دهان به دهان می باشد که به صورت های زیر تعریف می شود: (محمد نیا ،1389)جدول2-1)تعاریف تبلیغات دهان به دهانفعالیتی که در آن مصرف کننده اطلاعات بازاریابی مربوط به محصولات و خدمات را به مصرف کننده دیگری منتقل می کند” و یا ”تلاش سازمان در جهت تشویق، تسهیل و گسترش ارتباطات بازاریابی در میان مصرف کنندگان“. بازاریابی دهان به دهان فعالیتی است که از طریق دادن اطلاعات یک مشتری به دیگر مشتریان آنها را راهنمایی اطلاعاتی می کند.بازاریابی دهان به دهان ارایه انگیزه و دلیلی به افراد جامعه برای اینکه در مورد خدمات و کالا های شرکت با هم به صحبت بپردازند.بازار یابی دهان به دهان ایجاد فعالیت ها و مشوق هایی است که باعث گسترش تبلیغات دهان به دهان تولیدات در بین افراد جامعه می گردد.این فرآیند بعد غیررسمی داشته و به دلیل ماهیت غیرقابل پیش بینی انسانی، کمی پیچیده می باشد. لذا برای موفقیت در این راستا لازم است شرایط زیر مهیا گردد: ۱) برای هر مشکل، راه حلی ارائه شده و در شبکه ارتباطات مشتریان قرار گیرد.۲) جواب برای سؤالاتی که در ذهن مشتریان بوجود می آید، وجود داشته و در اختیار آنها قرارگیرد تا انتقال آن آسان شود.۳) مشتری احساس خوبی در تسهیم و به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود با مصرف کنندگان دیگر داشته باشد.این نوع بازاریابی از طریق مشتریان وفادار صورت می پذیرد، لذا تلاش سازمان را در جهت وفادار ساختن مشتریان می طلبد. بازاریابی دهان به دهان نوعی از بازار یابی است که مردم را به بازگو کردن پیام بازار یابی سازمان به دیگران برمی انگیزاند. این موضوع پدید ای تازه نیست و از قبل هم وجود داشته است و بازاریابان امروزی فقط یاد می گیرند که چگونه از این تکنیک استفاده کنند، آن را وسعت ببخشند و در بهبود آن بکوشند(زند حسامی، 1389).تنها نوع بازار یابی که بر پایه تفکر واقعی مشتری نسبت به برند شرکت می باشد بازاریابی دهان به دهان است، این بازاریابی صادقانه تر و شریف تر از انواع دیگر بازار یابی است، در حقیقت تلاش برای راضی کردن مردم از طریق برآوردن نیازهایشان به منظور اینکه تجربه هایشان را با خانواده، دوستان و جامعه در میان بگذارند فلسفه وجودی این نوع بازار یابی است. شرکت ها باید درجهت خشنود ساختن مردم تلاش کنند تا افراد تجربه ی خشنودی خود را با دیگران در میان بگذارند. سازمان می تواند به صحبت مشتریان گوش کند و موقعیتی را برای آنان به وجود آورد تا با دوستان، آشنایان و خانواده خود در مورد کیفیت کالا ها و خدمات به گفتگو بپردازند. بازاریابی دهان به دهان تنفیذ قدرت به مردم است تا آنهادرمورد کالای شرکت به قضاوت بپردازند و دیگران را در تجربیاتشان شریک کنند. این نوع از بازار یابی تنها برای کالاهایی مناسب است که تولید کنندگان نسبت به تولیداتشان اطمینان کامل دارند. در ویکی پدیا آمده است که کلمه ی بازار یابی دهان به دهان را برای اولین بار شرکت ام ال ام واقع در استرالیا در سال ۱۹۸۰ به کار برده است، احتمالاً مبدع این اصطلاح بوده است. این شرکت که تولید کننده محصولات لبنی بود توانست با استفاده ازاین روش یعنی به شکلی که نام محصولش را بر سر زبان ها اندازد، میزان تولید خود را افزایش دهد(هانس، 2004).

  • مبانی نظری استرس و سن

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق استرس و سن فایل کامل مبانی نظری استرس و سن به همراه لینک دانلود دانلود فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق استرس و سنمشخصات این متغیر:منابع: داردپژوهش های داخلی و خارجی: داردکاربرد این مطلب: منبعی برای فصل…

  • بررسی وضعیت خشونت در خانواده های ایران

    خشونت در خانواده فایل کامل بررسی وضعیت خشونت در خانواده های ایران به همراه لینک دانلود دانلود فایل باسلام. دوستان عزیز در این مجموعه به ارائه مقاله تحقیقی در زمینه بررسی وضعیت خشونت در بین خانواده های ایرانی پرداخته شده…

  • گزارش کارآموزی ایستگاه KV400

    صنعت برق فایل کامل گزارش کارآموزی ایستگاه KV400 به همراه لینک دانلود دانلود فایل فرمت فایل: WORD قابل ویرایشتعدادصفحات:90فهرست مطا لب:مقدمهفصل اولتاریخچه صنعت برق در جهانتاریخچه صنعت برق در ایرانفصل دومنقشه ها و استاندارد هاعلائم کد گذاری در دیاگرام های…

  • مقاله ازدواج و بهداشت روانى

    ازدواج فایل کامل مقاله ازدواج و بهداشت روانى به همراه لینک دانلود دانلود فایل دانلود مقاله ازدواج و بهداشت روانىاین فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد قالب: Word تعداد صفحات: 26توضیحات:چكيدهخانواده اولين واحد تشكيل دهنده…

  • گزارش کار بي احتياطي در انجام وظيفه پزشكي

    گزارش کار فایل کامل گزارش کار بي احتياطي در انجام وظيفه پزشكي به همراه لینک دانلود دانلود فایل فرمت فایل: WORD قابل ویرایشتعدادصفحات:117گزارش کار بي احتياطي در انجام وظيفه پزشكيشرح اقدامات انجام شده :شاكي آقاي وحيد رحيمي در تاريخ 31/5/82…